מילביצקי: "פתוחים להידברות ללא תנאים"

    אסתי פלד No Comments on מילביצקי: "פתוחים להידברות ללא תנאים"

    ח"כ חנוך מילביצקי במהדורה המרכזית: "אין לנו שום צורך להוכיח שאנחנו רוצים הידברות. רק הצד השני עושה מופעי אימה ומציב תנאים מוקדמים. הם בכלל לא מוכנים להידבר במקרה הזה כי זה מקריס להם את חוסר הלגיטימציה שהם עושים לנו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    11:17
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on סיוון רהב מאיר: "מסרו את פיסת לחמם האחרונה עבור הסידור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "דלתנו פתוחה להידברות תמיד. אבל אין שום תנאי מוקדם. מי שרוצה לעכב בכל מיני שיטות ימצא מולו אנשים נחושים מאוד", הבהיר מילביצקי.

    "אין לנו שום צורך להוכיח שאנחנו רוצים הידברות. רק הצד השני עושה מופעי אימה ומציב תנאים מוקדמים. הם בכלל לא מוכנים להידבר במקרה הזה כי זה מקריס להם את חוסר הלגיטימציה שהם עושים לנו", הוסיף. "אנחנו עושים דברים בהסכמה כל הזמן בחוקים אחרים".

    לדבריו "הדיונים הראשונים בוועדת חוקה התחילו כאשר רוטמן אמר חברים בואו נפתח דיון ונדבר על העקרונות. קיבלנו חוסר הסכמה מוחלט מצד האופוזיציה. זה לא הליך רציני. אנחנו נמצאים בדרישה חד משמעית של הציבור שלנו שלא רוצה יותר דחיות ועיכובים".

    עוד אמר מילביצקי: "אנחנו לא מנסים לבטל לגמרי כל ביקורת חוקתית. דורשים שיהיה רוב מסוים ואם לא הכנסת תוכל להתגבר. פסקת ההתגברות לא תוכל להתגבר על חוק שנפסל פה אחד בעליון. לא נחוקק דברים לא חוקיים בעליל".



    0 תגובות